Iteration, Citation and Citationality in the Mesopotamian Scholastic Dialogue The Class Reunion
Main Author: | |
---|---|
Contributors: | |
Format: | Print Article |
In: | Wissen in Bewegung. Institution – Iteration – Transfer Episteme in Bewegung. Beiträge zu einer transdisziplinären Wissensgeschichte Year: 2015, Issue: 1, Pages: 105-132 |
KeiBi Identifier: | 74:570 |
Further subjects: | Konferenzschrift
|
LEADER | 01248naa a22002772 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | KEI00127967 | ||
005 | 20230711085042.0 | ||
008 | 180706s2015 xx ||||| 00| ||ger c | ||
100 | |a Johnson, J. Cale |4 aut |e VerfasserIn | ||
245 | |a Iteration, Citation and Citationality in the Mesopotamian Scholastic Dialogue <i>The Class Reunion</i> | ||
264 | |c 2015 | ||
655 | 7 | |a Konferenzschrift | |
700 | |a Cancik-Kirschbaum, E. |4 edt |e HerausgeberIn | ||
773 | 1 | 8 | |a Wissen in Bewegung. Institution – Iteration – Transfer |t Episteme in Bewegung. Beiträge zu einer transdisziplinären Wissensgeschichte |v 1 |
936 | u | w | |e 1 |h 105-132 |j 2015 |
BIB | |a Johnson2015 | ||
BIT | |a inproceedings | ||
HRW | |a 0 | ||
KEI | |b 570 | ||
KEI | |a 74:189 | ||
RAW | |a Johnson, J. Cale, Iteration, Citation and Citationality in the Mesopotamian Scholastic Dialogue <i>The Class Reunion</i>: Cancik-Kirschbaum, E. - Traninger, A. (Hg.), Wissen in Bewegung. Institution – Iteration – Transfer (Episteme in Bewegung. Beiträge zu einer transdisziplinären Wissensgeschichte 1. 2015) [74:189] 105-132. | ||
SER | |a Episteme in Bewegung. Beiträge zu einer transdisziplinären Wissensgeschichte | ||
STA | |a OK | ||
UID | |a 127967 | ||
USR | |a 13 | ||
VOL | |a 74 |