Iteration, Citation and Citationality in the Mesopotamian Scholastic Dialogue The Class Reunion

Bibliographic Details
Main Author: Johnson, J. Cale
Contributors: Cancik-Kirschbaum, E. (Editor)
Format: Print Article
In:Wissen in Bewegung. Institution – Iteration – Transfer
Episteme in Bewegung. Beiträge zu einer transdisziplinären Wissensgeschichte
Year: 2015, Issue: 1, Pages: 105-132
KeiBi Identifier:74:570
Further subjects:Konferenzschrift
LEADER 01248naa a22002772 4500
001 KEI00127967
005 20230711085042.0
008 180706s2015 xx ||||| 00| ||ger c
100 |a Johnson, J. Cale  |4 aut  |e VerfasserIn 
245 |a Iteration, Citation and Citationality in the Mesopotamian Scholastic Dialogue <i>The Class Reunion</i> 
264 |c 2015 
655 7 |a Konferenzschrift 
700 |a Cancik-Kirschbaum, E.  |4 edt  |e HerausgeberIn 
773 1 8 |a Wissen in Bewegung. Institution – Iteration – Transfer  |t Episteme in Bewegung. Beiträge zu einer transdisziplinären Wissensgeschichte  |v 1 
936 u w |e 1  |h 105-132  |j 2015 
BIB |a Johnson2015 
BIT |a inproceedings 
HRW |a 0 
KEI |b 570 
KEI |a 74:189 
RAW |a Johnson, J. Cale, Iteration, Citation and Citationality in the Mesopotamian Scholastic Dialogue <i>The Class Reunion</i>: Cancik-Kirschbaum, E. - Traninger, A. (Hg.), Wissen in Bewegung. Institution – Iteration – Transfer (Episteme in Bewegung. Beiträge zu einer transdisziplinären Wissensgeschichte 1. 2015) [74:189] 105-132. 
SER |a Episteme in Bewegung. Beiträge zu einer transdisziplinären Wissensgeschichte 
STA |a OK 
UID |a 127967 
USR |a 13 
VOL |a 74