Individual Development and Cultural Evolution of Arithmetical Thinking
autorisierter Preprint; erscheint in: Strauss, S. (Ed.), Ontogeny and Historical Development. Norwood 1986. - KeiBi-relevant: p. 24-26: The Role of Early Civilizations in the Development of the Concept of Number; p. 26-37: The Origin of Numerical Notations in Mesopotamia
| Main Author: | |
|---|---|
| Format: | Print Article |
| In: | Max-Planck-Institut für Bildungsforschung. Beiträge aus dem Forschungsbereich Entwicklung und Sozialisation Year: 1986, Issue: 8, Pages: 48 p., 2 tables, 4 fig. |
| KeiBi Identifier: | 48:492 |
| Further subjects: | Konferenzschrift
|
| LEADER | 01630naa a22002652 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | KEI00058578 | ||
| 005 | 20230711085029.0 | ||
| 008 | 120620s1986 xx ||||| 00| ||ger c | ||
| 100 | |a Damerow, Peter |4 aut |e VerfasserIn | ||
| 245 | |a Individual Development and Cultural Evolution of Arithmetical Thinking | ||
| 264 | |c 1986 | ||
| 520 | |a autorisierter Preprint; erscheint in: Strauss, S. (Ed.), Ontogeny and Historical Development. Norwood 1986. - KeiBi-relevant: p. 24-26: The Role of Early Civilizations in the Development of the Concept of Number; p. 26-37: The Origin of Numerical Notations in Mesopotamia | ||
| 655 | 7 | |a Konferenzschrift | |
| 773 | 1 | 8 | |t Max-Planck-Institut für Bildungsforschung. Beiträge aus dem Forschungsbereich Entwicklung und Sozialisation |v 8 |
| 936 | u | w | |e 8 |h 48 p., 2 tables, 4 fig. |j 1986 |
| BIB | |a Damerow1986 | ||
| BIT | |a inproceedings | ||
| HRW | |a 0 | ||
| KEI | |b 492 | ||
| RAW | |a Damerow, Peter, Individual Development and Cultural Evolution of Arithmetical Thinking: Max-Planck-Institut für Bildungsforschung. Beiträge aus dem Forschungsbereich Entwicklung und Sozialisation Nr. 8 (Berlin, Juli 1986) 48 p., 2 tables, 4 fig. [autorisierter Preprint; erscheint in: Strauss, S. (Ed.), Ontogeny and Historical Development. Norwood 1986. — KeiBi-relevant: p. 24-26: The Role of Early Civilizations in the Development of the Concept of Number; p. 26-37: The Origin of Numerical Notations in Mesopotamia]. | ||
| SER | |a Max-Planck-Institut für Bildungsforschung. Beiträge aus dem Forschungsbereich Entwicklung und Sozialisation | ||
| STA | |a OK | ||
| UID | |a 58578 | ||
| USR | |a 7 | ||
| VOL | |a 48 | ||